Wat te doen als je een klacht hebt?

Klachtenprocedure

Wat kun je doen als je een klacht hebt?
Onze diensten (training en coaching) worden zo zorgvuldig mogelijk uitgevoerd en we vinden goed contact en goede communicatie met onze cursisten en cliƫnten erg belangrijk. Als je van mening bent dat we desondanks zijn tekortgeschoten, neem dan svp contact met ons op over je klacht. Zo kunnen we het gesprek aangaan en samen kijken hoe we tot een goede oplossing kunnen komen. Je kunt je klacht melden bij John Martinus via telefoon 050-2308039 of schriftelijk via e-mail contact@educas.nl. We zullen je zo snel mogelijk, en altijd binnen een week, laten weten dat je klacht is ontvangen. We doen ons best om je klacht binnen twee weken naar tevredenheid af te handelen.

Wat als je niet tevreden bent met de oplossing?
Educas is via beroepsorganisatie CAT aangesloten bij de Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT), een rijkserkende en onafhankelijke WKKGZ-geschillencommissie. Als je niet tevreden bent met onze oplossing kun je via dit formulier je klacht indienen bij de GAT. De uitspraak die door de geschillencommissie gedaan wordt is bindend voor alle partijen.

Hoe wordt er met je klacht omgegaan?
Je klacht wordt vertrouwelijk behandeld. De geschillencommissie en eventuele externe deskundigen zijn tot geheimhouding verplicht. Je klacht en de afhandeling ervan wordt geregistreerd en gedurende twee jaar bewaard.

Meer informatie & contact

Heb je interesse of wil je wat vragen?

Bel ons op +31 (0)50 - 230 80 39
Mail naar contact@educas.nl
Stuur een bericht via whatsapp
Of typ je vraag hiernaast. Dank!

Postadres: Postbus 6063, 9702 HB Groningen
KvK Groningen: 73162744